Interpretarea hotărârilor ICCJ: câte o întrebare pe rând

    product previewproduct preview

    Motivație

    Hotărârile ICCJ sunt, adesea, documente lungi, iar parcurgerea unui număr ridicat de astfel de documente este un proces de lungă durată. De cele mai multe ori, pentru a gasi referințele relevante cazului tău, este necesară parcurgerea multor astfel de documente. Acest proces este unul anevoios, care necesită timp și atenție. În plus, este posibil ca, în urma parcurgerii acestor texte, nici să nu găsești referințele de care ai nevoie.


    Raportul dintre nivelul de efort depus și valoarea obținută în urma acestuia este descurajator. Nicio problemă, avem soluția pentru tine!

    Inteligența artificială folosită în mod conversațional

    Modulul de conversație are la bază un asistent AI conversațional construit folosind aceeași tehnologie din spatele ChatGPT, doar că, spre deosebire de ChatGPT, asistentul AI are acces la hotărârile ICCJ selectate de tine și îți poate oferi răspunsuri bazate pe informațiile regăsite în acestea.


    Modulul de conversație cu hotărârile ICCJ reprezintă o cale simplă și intuitivă de a parcurge și extrage rapid informațiile găsite într-unul sau mai multe documente. Tot ce trebuie să faci este să pui o întrebare iar asistentul nostru AI îți va oferi un răspuns:

    product preview

    Opțiuni ale modulului conversațional

    Funcția de dialog vine cu mai multe opțiuni, în funcție de întrebarea pe care urmează să o adresezi asistentului AI:

    Documentele aplicabile întrebării

    Interfața de dialog oferă posibilitatea adresării aceleași întrebări mai multor documente. Aceste documente trebuie selectate din meniul “Documentele aplicabile întrebării”.

    Este important de menționat că, în cazul în care există mai multe documente selectate pentru o singură întrebare, întrebarea ar trebui să conțină o instrucțiune clară cu privire la legătura dintre documente și întrebare. De exemplu, pot exista următoarele situații:

    • Răspunsul primit trebuie formulat separat pentru fiecare document în parte;
    • Răspunsul primit trebuie să prezinte o comparație dintre mai multe elemente ale mai multor documente;
    • Răspunsul primit trebuie să combine informațiile regăsite în mai multe documente;
    • Răspunsul primit trebuie să analizeze fiecare document în funcție de anumite aspecte;
    • etc.

    Pentru a obține răspunsul dorit, toate aceste situații trebuie distinse în mod clar încă din întrebarea formulată. Nu este important modul în care formulați sau incorporați aceste distincții în întrebarea pusă asistentului AI, ci faptul că acestea există. De exemplu, pentru a obține un răspuns separat pentru fiecare document în parte, puteți formula o astfel de întrebare: “Ce a hotărât instanța în fiecare dintre documentele selectate?”.

    product preview

    Tipul întrebării

    Interfața de dialog oferă și posibilitatea selectării tipului de întrebare. Aceasta poate fi selectată din meniul “Tipul întrebării” și este de două tipuri: concretă sau generală. Pentru a obține cele mai bune rezultate, este importantă diferențierea acestor tipuri de întrebări:

    product preview
    • O întrebare concretă este o întrebare precisă, cu un răspuns unic. Câteva exemple de întrebări concrete sunt: “Ce a hotărât instanța?”, “Cum a fost aplicat art. 1 în fiecare dintre documentele selectate?” etc.
      Informațiile relevante acestor tipuri de întrebări se regăsesc adesea în cadrul unui, sau mai multor paragrafe din document(e). De aceea, întrebările concrete pot face referire la maximum 10 documente diferite.

    • O întrebare generală este o întrebare care face referire la întregul document. Câteva exemple de întrebări sau instrucțiuni generale sunt: “Fă un rezumat al acestui document.”, “Ce articole de lege au fost menționate de-a lungul documentului?”, “Care sunt amenzile menționate în document?” etc.
      Adesea, paragrafele care conțin informații relevante pentru acest tip de întrebări se regăsesc de-a lungul întregului document, fiind necesară parcurgerea în întregime a acestuia. De aceea, întrebările generale pot face referire la un singur document.

    Totuși, suntem conștienți că anumite întrebări nu pot fi clasificate doar în aceste două categorii. De aceea modelul nostru AI va încerca în mod implicit să ofere cel mai complet răspuns, indiferent de tipul de întrebare selectat.

    Pașii următori

    Hotărârile ICCJ nu sunt singurele documente din care puteți extrage informații folosind asistentul AI conversațional. Am extins această funcție și către documentele personale. Pentru a afla mai multe informații despre cum puteți folosi asistentul AI conversațional în combinație cu documentele personale, vă rugăm să consultați acest articol .

    DIALOG AI SOLUTIONS
    contact@dialog-ai.ro
    © 2024 Toate drepturile rezervate.
    Termeni & CondițiiPolitica de confidențialitate